Noutati

Scott

SCOTT este noul nostru sponsor de biciclete

Suntem bucuroși să anuțăm încheierea unui parteneriat pentru sezonul 2016 cu binecunoscuta marcă de biciclete SCOTT. SCOTT este un producător recunoscut pentru calitatea produselor sale dar și pentru investițiile constante în cercetare și dezvoltarea de produse noi. GEIGER, companie care a fost alături de noi încă de la început, rămâne sponsorul principal al echipei.

Izmir

Salcano Izmir MTB Cup

Weekend-ul trecut am avut cea de-a patra competiție din acest sezon, “Salcano Izmir MTB Cup” găzduită de orașul Izmir din Turcia. Concursul, categoria C1 în calendarul UCI, a atras la start peste 80
de concurenți din 14 țări.

TRANS HAJAR – prima competiție a sezonului

Săptămâna trecută doi din cei mai buni rideri ai noștri, Tudor Oprea și Lucian Logigan, au participat în Oman la primul concurs din calendarul echipei pentru anul 2015. ”Trans Hajar” a fost o competiție de 5 zile etapele totalizând 400 de km și aproape 10.000 de metri diferență de nivel în urcare.

Ideal Geiger Team începe sezonul competițional

Astăzi 22 ianuarie Lucian Logigan și Tudor Oprea componenți ai echipei de mountain bike Ideal Geiger și ai lotului național au plecat spre Oman pentru prima competiție oficială din acest an. Trans Hajar, competiție categoria S2 din calendarul Uniunii Cicliste Internaționale (UCI), se va desfășura în perioada 30 ianuarie – 4 februarie și numără 5 …

Ideal Geiger Team a câștigat MoonTimeBike 2014

Logigan Lucian a castigat pentru a doua oara concursul cu cei mai buni 150 rideri – MoonTimeBike. Madaras Attila – ajunge la foarte scurt timp dupa Luci pe Locul 2. Tudor Oprea – care in tura a 4-a a facut o pana reuseste sa recupereze si se claseaza pe locul 4. Felicitari Ideal Geiger Team!

IDEAL GEIGER TEAM LA „GEIGER MTB CHALLENGE”

Duminica 17 august la Sibiu s-a desfasurat cea de-a treia etapa a Triadei MTB 2014. Lucian Logigan a ocupat locul 2 la Elite. Attila Madaras s-a clasat pe 3 la Elite. Tudor Oprea a obtinut locul 5 la Elite. Felicitari!

Ideal Geiger Team a câștigat Cupa Crater XCO

Duminica 10 august a avut loc a patra editie a Cupei Crater XCO, la Betfia langa Baile Felix. Iata rezultatele echipei:Lucian Logigan – locul 1 Elite.Tudor Oprea – locul 3 Elite.Cristian Losonczi – locul 5 Elite.Radu Tudor – locul 8 Elite.Francisc Sarosi – locul 1 la categoria 40+.Traian Suciu – locul 8 la categoria juniori …

Ideal Geiger Team pe podium si la etapa din Bucuresti a Road Grand Prix

Monica Serachitopol a reusit sa se claseze pe locul 3 la Road Grand Prix Bucuresti dupa ce a infruntat temperaturi de peste 35 de grade Celsius. Si ceilalti membri Ideal Geiger Team care au participat la aceasta competitie – Ulisse Gheduzzi, Stefan Constantin si Lorand Fabian – au obtinut clasari fruntase, chiar daca nu au …

Attila Madaras – Ideal Geiger Team a câștigat Cupa Arsenal Park – Orăștie

In data de 3 august la Orastie s-a desfasurat un concurs de MTB, “Cupa Arsenal Park” organizat într-o locaţie unică în România: Arsenal Park Orăştie, complex turistic cu specific militar. Attila Madaras a fost cel mai rapid concurent, el castigand astfel concursul. Locul 2 a fost ocupat de un alt membru Ideal Geiger Team, Tudor …

Attila Madaras a castigat Transilvania Bike Trails Marathon

Sambata 26 iulie 2014 la Viscri s-a desfasurat prima editie a concursului Transilvania Bike Trails Marathon. Attila Madaras a fost cel mai rapid concurent, el devenind castigatorul competitiei dupa ce a parcurs traseul de 47 de kilometri in 2 ore, 3 minute si 3 secunde. Lucian Logigan a sosit in pozitia a treia, iar Cristian …

Ideal Geiger Team la Surmont MTB Challenge

Duminica, 6 iulie 2014, la Azuga s-a desfasurat Surmont MTB Challenge. Ideal Geiger Team a reusit sa aiba 13 prezente pe podium. Iata lista mai jos. Felicitari! Attila Madaras locul

Ideal Geiger Team pe podium de 3 ori la Road Grand Prix- Ploiesti

Sambata, 5 iulie 2014, la Ploiesti s-a desfasurat a doua etapa din acest an a Road Grand Prix. Monica Serachitopol a ocupat locul 1,  categoria Fete 18-29 .Ulisse Gheduzzi s-a clasat pe 2 in categoria Baieti 40-49.Stefan Constantin a urcat pe locul 3 in categoria Baieti  18-29.Alan Gheduzzi s-a clasat al 4-lea in categoria 5-8 …

Ideal Geiger Team invitata speciala la FestItalia 2014

Luni 30 iunie 2014, Ideal Geiger Team a fost invitata in Parcul Herastrau, locul unde s-a desfasurat FestItalia 2014, pentru a sustine o editie speciala a Scolii de MTB. Ulisse Gheduzzi impreuna cu mai vechii mici cursanti ai Scolii de MTB au stat alaturi de alti mici viitori ciclisti aproximativ trei ore si s-au distat …

Ideal Geiger Team din nou pe podium

In week-end membri Elite ai Ideal Geiger Team au urcat din nou pe podium. Sambata 28 iunie la Moneasa Mountainbike Marathon, Lucian Logigan a terminat pe locul 2, iar Attila Madaras pe 3. Duminica 29 iunie la Cupa Concordia XCO Lucian Logigan a ocupat locul 1, iar Attila Madaras locul 3. Felicitari!

Tudor Oprea castiga Pamporovo XCO Cup – UCI Class 1

Weekend-ul trecut (20-22 iunie) in concursul desfasurat in statiunea Pamporovo din Bulgaria, echipa ProCycling a dominat ocupand la final, 2 din cele 3 pozitii ale podiumului. Astfel: Tudor Oprea a castiga Pamporovo XCO Cup – UCI Class 1, iar Lucian Logigan a ocupat locul 3. Felicitari!

Ideal Geiger Team a castigat Brasov XCM, prima etapa din Triada MTB 2014!

Lucian Logigan a ocupat locul 1 la Elite. Attila Madaras locul 2 la Elite. Tudor Oprea locul 3 la Elite. Tudor Radu a venit pe locul 6 tot la Elite. Andrei Mares locul 3 la categoria 14-18 ani la traseul scurt. Fabio Gattoni locul 2 la categoria 30-39 ani la traseul scurt. Alois Gheduzzi a …

Ideal Geiger Team castiga si eXtreme Cross-country Race

Duminica 18 mai 2014 la Sarata Monteoru a avut loc prima editie a „eXtreme Cross-country Race” competitie organizata de clubul buzoian XC Riders. Echipa Ideal Geiger Team a fost prezenta cu 5 ciclisti la acest concurs fiecare dintre ei urcand pe podium. Lucian Logigan locul 1 – general maraton 65 km. Tudor Oprea locul 2 …

Santal la Prima Evadare 2014

La Prima Evadare pe 12 mai e foarte posibil sa ne fi vazut inainte si dupa concurs sorbind cu placere din pahare. Daca v-ati intrebat ce beam noi, ei bine … va spunem ca nu e nici un secret. Santal e partenerul nostru in acest sezon si are grija sa ne furnizeze sucuri 100% naturale …

Ideal Geiger Team castiga Prima Evadare 2014

Lucian Logigan a ocupat locul 1 la Prima Evadare 2014 pentru a doua oara, consecutiv. Attila Madaras a ocupat locul 3 la General. Cristian Robert Kovacs a ocupat locul 2 la categoria Masculin 30-39 ani. Ulisse Gheduzzi a ocupat locul 3 la categoria Masculin 40-49 ani. Si la categoria cuplu am ocupat doua locuri bune, …

SFENDAMI MOUNTAIN FESTIVAL

26 Aprilie – Sfendami / Grecia În data de 26 aprilie componenții Ideal Geiger Team au plecat spre Grecia pentru a participa la cea de-a 8 – a ediție a “Sfendami Mountain Festival”. Evenimentul avea în program 2 curse: sâmbătă un cross country categoria C2 în cadrul calendarului UCI, iar duminică o competiție open de …

Triada MTB 2013 / Campionatul Național de Mountain Bike Cross Country

Ideal Geiger Team  a fost în acest weekend parte integrantă a celei de-a doua etape din cadrul Triadei MTB 2013. Dacă majoritatea membrilor echipei s-au implicat activ în organizarea acestui eveniment, Lucian Logigan și Cristi Losonczi și-au păstrat forțele pentru competiția în sine. În prima zi a Stage-race-ului de la Păltiniș s-au desfășurat Campionatele Naționale …

ASVÖ Österreich Mountainbike Grand Prix – XCO C1

Cea mai recenta participare a echipei nostre la o competitie din calendarul UCI a avut loc in 9 Iunie, in Austria, mai exact in localitatea Windhaag bei Perg. Cei patru rideri Ideal Geiger Team (Robert Kovacs, Lucian Logigan, Tudy Oprea si Tudor Radu) inscrisi au ajuns inca de vineri dupa-masa la locul de desfasurare a …

Prima victorie la Prima Evadare

Duminică, 12 Mai 2013, Ideal Geiger Team a luat parte la „Prima Evadare”, o competiție de XCP (point-to-point) desfășurată pe cei 58 de kilometri prin pădurile și pe drumurile de ogor de lângă București. Cursa se anunșa una de viteză, fără elemente tehnice cu care noi suntem familiarizați la MTB. Cu toate acestea, elementul de …

Back to the roots – XCO Baia Sprie

In toiul pregatirilor de Paste, sambata 04.05.2013, trei membri ai Ideal Geiger Team au reprezentat culorile echipei la competitia de Cross-Country de la Baia Sprie, organizata de clubul Garage Racing din Baia Mare. Stiam ca vom avea parte de un traseu tehnic, interesant, care sa ne tina „in priza” de la fluierul de start pana …

Maratonul Făgetului 2013

În ultimul weekend din Aprilie 2013 Ideal Geiger Team s-a alăturat celor peste 500 de rideri prezenți la startul Maratonului Făgetului la Cluj. Competiția s-a anunțat încă de la început una acerbă, având în vedere că pe lista de start apăreau nume importante din România și Ungaria. Având în vedere că a fost prima competiție …

Debut de sezon – Gârboavele XC

Sâmbătă,6 aprilie 2013, o parte din amatorii echipei Ideal Geiger Team s-au deplasat la Galați pentru a lua startul în competiția Garboavele XC, ajunsă deja la a 3-a ediție. La start s-au aliniat aproximativ 250 de concurenți, printre care sportivi de la NoMad Merida, Clubul de Ciclism Galați sau Constanța Cycling Team. Cu o diferență …

Dacă primăvara nu vrea să vină la noi, mergem noi la ea

În perioada 28.02 – 11.03, echipa noastră s-a bucurat de un cantonament călduros în Cipru. Scopul acestui „training camp” a fost acumularea de „ore de zbor” pe bicicletă, profitând de clima prietenoasă a insulei și de relieful variat. Practic, în 40 de km aveam posibilitatea să ajungem de pe malul Mediteranei până la altitudini de …

Cantonament Cipru

Miercuri, 27 februarie Ideal Geiger Team pleacă în Cipru pentru un cantonament de pregătire. 6 din membrii echipei vor petrece 12 zile în apropiere de Limassol, unde vor acumula kilometri pe şosea, dar vor face şi antrenamente specifice de mountain bike, traseele şi vremea din Cipru fiind excelente pentru pregătirea din această perioadă …

Contact

Mail: info@procycling.ro Mob: +40.726.34.98.97

Arges Autumn Race

Devenita deja o traditie in mountain bike-ul romanesc, Arges Autumn Race incheie in fiecare an sezonul competitional din Romania. A fost totodata si ultima cursa la care a participat ProCycling Geiger Team in acest an. Traseul din Trivale, mai tehnic si mai lung decat cel de anul trecut, a cuprins de data aceasta si cateva …

Feneberg MTB Marathon

Dupa o lunga deplasare si 2 zile de iesiri si acomodare pe traseul de concurs, baietii s-au aliniat la startul Feneberg MTB Marathon, pentru a doua oara in formula oficiala ProCycling. Plecarea s-a facut in ritm intens, peste pasunile de marginea Obersdorfului, plutonul subtiindu-se considerabil chiar inainte la primele urcari serioase. Intreg traseul a fost …

Plecam la Oberstdorf !

Pe 29 septembrie, echipa noastra va lua startul la Feneberg MTB Marathon, in sudul Germaniei. Maratonul de la poalele Alpilor are o lungime de 66km si o diferenta de nivel de 2200m, cu urcari abrupte pe poteci si sosea, concentrate in mai putin de 25% din lungimea traseului. Ruta trece si proprietati private, deschise doar …

Trails MTB Fest XCO

Dupa festivitatea de premiere a RedBull MoonTimeBike, ne-am pregatit pentru evenimentul de duminica dimineata, competitia de la Cheile Gradistei, Trails Fest XCO. Contrar experientei din seara precendenta, temperaturile de aici au fost destul de scazute, umiditatea s-a resimtit pe tot parcursul traseului, iar ceata a creat probleme de vizibilitate. Diversele obstacole de pe traseu ( …

RedBull MoonTimeBike

Peste 100 de ciclisti au luat startul sambata seara in Parcul Tineretului din Bucuresti la primul concurs urban de XC din Romania. Riderii nostri s-au intrecut pe un traseu de 5 km, in aplauzele si incurajarile publicului numeros. Nefiind un traseu deosebit de tehnic, dificultatea cursei s-a rezumat la orientarea nocturna si la anduranta, pozitiile …

Tusnad MTB Marathon

Duminica trecuta, baietii nostri au participat la Tusnad Mtb Marathon, ce s-a desfasurat in masivul Ciomat, la est de Baile Tusnad. Concurentii au avut de ales intre 2 trasee (Hobby – 28 km si Race – 47km) ce au insumat o diferenta de nivel de 750 respectiv 1200 de metri. Inca de la start, plutonul …

Geiger MTB Challenge 2012

Inclus in cadrul Triadei MTB 2012, Geiger MTB Challenge a ajuns anul acesta la a 5-a editie. Ca de obicei, echipa a fost prezenta in padurile din jurul Sibiului, cu ceva vreme inainte de ziua concursului pentru a marca traseul si a realiza modificarile aferente editiei acesteia. Pregatirile s-au intensificat cu 2 zile inainte de …

Trei tiluri de „campion national” pentru ProCycling Geiger Team

In urma desfasurarii campionatelor nationale de cross-country, am reusit sa castigam 3 titluri de „Campion National” la categoriile Elite, Juniori si Amatori prin Tudor Oprea, Cristian Losonczi respectiv Francisc Sarosi. Cei trei s-au detasat de restul sportivilor la timpi considerabili, dovedindu-si abilitatile pe portiunile tehnice din traseu. Deasemenea, sportiva noastra Anda Tioc a urcat pe …